
Asiakaspalvelu
Uusi asiakastietojärjestelmä tuo muutoksia asiointiin
Turun Vesihuollon asiakaspalvelussa on otettu käyttöön uusi asiakastietojärjestelmä ja ensimmäiset vesilaskut lähetetty turkulaisille asiakkaillemme. Asiakkaiden käyttöön on avattu uusi asiakasportaali Vesitili, jossa voit ilmoittaa vesimittarin lukeman ja seurata kulutus- ja laskutustietoja.
Käytä Vesitiliä lukeman ilmoittamiseen
Vesitiliin kirjaudutaan asiakasnumerolla ja käyttöpaikan numerolla, jotka löydät vesilaskustasi. Voit nähdä kulutustietojasi, laskujen tietoja tai ilmoittaa uusia yhteystietojasi Vesitilin kautta. Vesitili löytyy osoitteesta www.vesitili.fi/turku
Laskuihin liittyvä asiointi hoituu MyRopo -palvelussa
Turun Vesihuollon asiakkaille tuleva vesilasku on nyt uuden näköinen ja laskun pankkitilin numero on muuttunut – uusi pankkitilin numero löytyy vesilaskusta. Laskun maksamiseen ja myöhästyneisiin maksuihin liittyvissä asioissa sinua palvelee kumppanimme Ropo Oy.
Turun Vesihuollon omassa asiakaspalvelussa on uuden järjestelmän käyttöönoton myötä ruuhkaa ja laskutuksessa voi olla viivettä kevään aikana. Yhteydenottoja suositellaan sähköpostitse osoitteeseen laskutus@turunvesihuolto.fi.
MyRopo -palvelussa voit tarkistaa laskusi tilanteen ja maksaa laskun, siirtää eräpäivää tai tehdä perintälaskulle maksusuunnitelman.
Ropo Oy:n yhteystiedot:
- MyRopo -palvelu: www.ropo-online.fi
- energia@ropo.com
- puh. 09 2315 0433 (ma–pe 8–20)